Diese Rechnung ist beispielhaft - Du kannst mit dem Händler deine Wunschrate besprechen und ein individuelles Leasingangebot vereinbaren.
Kilometerstand
103.000 km
Getriebe
Schaltgetriebe
Erstzulassung
06/1975
Kraftstoff
Benzin
Leistung
125 kW (170 PS)
Verkäufer
Privat
Basisdaten
- Karosserieform
- Coupé
- Fahrzeugart
- Oldtimer
- Antriebsart
- Heck
- Sitzplätze
- 2
- Türen
- 2
Fahrzeughistorie
- Kilometerstand
- 103.000 km
- Erstzulassung
- 06/1975
- HU
- 06/2024
- Letzte Inspektion
- 06/2023
- Fahrzeughalter
- 4
Technische Daten
- Leistung
- 125 kW (170 PS)
- Getriebe
- Schaltgetriebe
- Gänge
- 5
- Zylinder
- 8
- Leergewicht
- 1.300 kg
Energieverbrauch
- Kraftstoff
- Benzin
Ausstattung
- Komfort
- Klimaanlage
- Lederausstattung
Farbe und Innenausstattung
- Außenfarbe
- Silber
- Lackierung
- Metallic
- Farbe der Innenausstattung
- Rot
- Innenausstattung
- Vollleder
Fahrzeugbeschreibung
Ferrari Dino 208 GT4 from 1975, an early model, one of 840 ever produced.
Particularly tasteful and very rare combination of gray metallic and red leather interior in very good original condition.
This car was built in 1975 and exported to the Netherlands in 1994.
The car is also in very good technical condition and equipped with new, very valuable original 220/55/390 Michelin TRX-B tires on original Ferrari rims.
The car is equipped with an air conditioning compressor that is supplied separately, but can be rebuilt if desired.
About 1500 km ago, the car was fitted with a new timing belt, tension rollers and water pump, filters, etc
Last year the car was fitted with a completely new steering rack, new ball joints and new brake pads.
This car runs and shifts perfectly and is equipped with an original double ANSA stainless steel exhaust that gives the car a fantastic sound.
The 2.0 liter V8 engine with 170 hp has been completely and very professionally overhauled in the past by a well-known Ferrari specialist (photos available for inspection)
The asking price is EUR 58,000
Particularly tasteful and very rare combination of gray metallic and red leather interior in very good original condition.
This car was built in 1975 and exported to the Netherlands in 1994.
The car is also in very good technical condition and equipped with new, very valuable original 220/55/390 Michelin TRX-B tires on original Ferrari rims.
The car is equipped with an air conditioning compressor that is supplied separately, but can be rebuilt if desired.
About 1500 km ago, the car was fitted with a new timing belt, tension rollers and water pump, filters, etc
Last year the car was fitted with a completely new steering rack, new ball joints and new brake pads.
This car runs and shifts perfectly and is equipped with an original double ANSA stainless steel exhaust that gives the car a fantastic sound.
The 2.0 liter V8 engine with 170 hp has been completely and very professionally overhauled in the past by a well-known Ferrari specialist (photos available for inspection)
The asking price is EUR 58,000
Leasing
Exclusives Leasingangebot von null
Einmalige Kosten
- Anzahlung
- € 0,-
- Überführungskosten
- Keine Angabe
- Zulassungskosten
- Keine Angabe
- Gesamt, einmalig
- € 0,-
Allgemeine Daten
- Leasinggesamtbetrag
- € 22.462,-
- Vertragsart
- Kilometerleasing
- Fahrleistung p.a.
- 5.000 km
Monatliche Kosten
- Laufzeit
- 48 Monate
- Monatliche Rate
- € 220,33
Zusätzliche Informationen
- Minder-km Vergütung
- € 0,0500
- Schlussrate
- € 0,-
TIPP
Kreditvermittlung durch RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkäufer
PrivatKontakt
- MwSt. ausweisbar
- Händlerpreis
- Auflistung auf Basis der Angaben vom Siegelanbieter.
- Unter Raten verstehen wir den indikativen monatlichen Betrag bezogen auf das ausgeschriebene Finanzierungsbeispiel. Wir empfehlen dem Verbraucher, die Anzeige sorgfältig zu lesen. Der Verbraucher kann verschiedene Zahlungs- und/oder Finanzierungsformen bewerten, indem er den Werbetreibenden oder andere Finanzinstitute kontaktiert.
- Herstellerangabe für Neufahrzeuge. Je nach Kilometerstand, Fahrverhalten, Batteriealter und Ladeverhalten kann die elektrische Reichweite bei Gebrauchtwagen deutlich abweichen.